"Sharing knowledge · Connecting people"
 
 
 
 

Een Award? Jee, wat ontzettend leuk!

Succesvol contentmarketing programma beloond met Award door Microsoft

afbeelding bij Succesvol contentmarketing programma beloond met Award door Microsoft

Soms krijg je een verrassend verzoek dat leidt tot een onverwacht leuk moment. Zo vroeg Microsoft ons om op 6 juli aanwezig te zijn op het prachtige Landgoed de Salentein. Daar vond de jaarlijkse Microsoft Healthcare Partner Awards uitreiking plaats. Wij werken met een aantal partners samen op het gebied van contentmarketing en wilden daar uiteraard graag getuige van zijn.

Op zo'n avond heb je dan toch de subjectieve voorkeur dat juist jouw klanten met hun projecten in de schijnwerpers komen te staan. En jawel, een 3-tal partners waarmee wij een gezamenlijk contentprogramma uitvoeren om kennis te delen binnen de zorgsector werd genomineerd als innovators van het jaar. De pret werd nog groter toen bleek dat juist deze samenwerking de innovatie award waard was. Niet alleen Wortell, Rapid Circle en Caase.com konden met de bokaal naar huis. Ook Heliview Online kreeg tot onze grote verrassing een beker in handen.

De motivatie van Microsoft was dat samenwerking in de zorgsector kan leiden tot nieuwe successen. Ook (of misschien wel juist) wanneer concurrerende partijen de handen inéén slaan. Door niet altijd het eigen belang voorop te stellen werd in dit programma aangetoond dat nieuwe kansen ontstaan waar alle partijen wel bij varen.

De bokaal is zo groot, dat we om die gedachte bij ons op kantoor niet meer heen kunnen ;-). Veel dank voor het vertrouwen @Microsoft!

content marketing award 2016
 
     

Expert: Bob Oord

Directeur
Bob Oord begon ruim tien jaar geleden met het online genereren van sales leads via content. Hij bleek een voorloper te zijn in het leveren van dienstverlening op het gebied van wat we nu contentmarketing noemen. Bob is oprichter en eigenaar van B2B Content Marketing bureau Heliview Online en helpt klanten als Microsoft, IBM, Cisco en MicroStrategy met het vertalen en uitvoeren van marketingdoelstellingen naar contentmarketing programma’s. Zijn ervaring en kennis die hij in de afgelopen jaren heeft opgedaan deelt hij in zijn nieuwe boek B2B Content Marketing, de 7 fundamenten dat wordt gelanceerd op de Nacht van de Content Marketing.
Profiel Bob Oord

  • Linkedin icon
  • Twitter icon
  • Mail icon
 

Volg ons ook op: