"Providing knowledge, skills and business contacts"
 
 
 
 

De noodzaak van social media in B2B

Net zo relevant als telefoon en email

afbeelding bij Net zo relevant als telefoon en emailDeze infographic geeft je een aardig overzicht van de noodzaak van social media in B2B. De titel "potentie" is wat mij betreft misleidend. We hebben het toch ook niet over de potentie van de telefoon, website of email voor B2B? Het klinkt alsof social media kanalen hun nut nog moeten bewijzen, dat station is allang gepasseerd. Social-kanalen zijn voor B2B organisaties en medewerkers gewoon noodzakelijk geworden om te communiceren met allerhande skakeholders.
 
     

Expert: Bob Oord

Directeur
Bob Oord begon ruim tien jaar geleden met het online genereren van sales leads via content. Hij bleek een voorloper te zijn in het leveren van dienstverlening op het gebied van wat we nu contentmarketing noemen. Bob is oprichter en eigenaar van B2B Content Marketing bureau Heliview Online en helpt klanten als Microsoft, IBM, Cisco en MicroStrategy met het vertalen en uitvoeren van marketingdoelstellingen naar contentmarketing programma’s. Zijn ervaring en kennis die hij in de afgelopen jaren heeft opgedaan deelt hij in zijn nieuwe boek B2B Content Marketing, de 7 fundamenten dat wordt gelanceerd op de Nacht van de Content Marketing.
Profiel Bob Oord

  • Linkedin icon
  • Twitter icon
  • Mail icon
 

Volg ons ook op: