"Sharing knowledge · Connecting people"
 
 
 
 

Bob Oord

Directeur

Bob Oord begon ruim tien jaar geleden met het online genereren van sales leads via content. Hij bleek een voorloper te zijn in het leveren van dienstverlening op het gebied van wat we nu contentmarketing noemen. Bob is managing director van B2B Content Marketing bureau Heliview Online en helpt klanten als Microsoft, IBM, Cisco en MicroStrategy met het vertalen en uitvoeren van marketingdoelstellingen naar contentmarketing programma’s. Zijn ervaring en kennis die hij in de afgelopen jaren heeft opgedaan deelt hij in zijn nieuwe boek B2B Content Marketing, de 7 fundamenten dat wordt gelanceerd op de Nacht van de Content Marketing.

  • Linkedin icon
  • Twitter icon
  • Mail icon

Ook interessant voor u:

Vormgeven aan de nieuwe marketingafdeling gratis downloadenArtikel: 17 Rollen in het Content Marketing Team

Als grootste uitdagingen binnen contentmarketing worden in onderzoeken steevast de productie van voldoende en aansprekende content genoemd. Daarbij komt dat de beste content in de hoofden van verschillende medewerkers zit, en niet iedereen zit te springen om blogs te schrijven, mee te doen aan webinars en actief te zijn in social media. Het faciliteren van de organisatie is daarom van groot belang. Wat zijn de verschillende rollen?

Lees verderGratis downloaden

Volg ons ook op: