Effectieve contentmarketing begint met inzicht in de journey die jouw klanten afleggen bij de aankoop van jouw producten en diensten. En die klantreis begint vaak veel eerder dan het moment dat concrete interesse ontstaat in een oplossing. Ideevorming kan bijvoorbeeld op gang komen door trends en ontwikkelingen in de markt. Of operationele knelpunten die als zodanig nog niet worden herkent.

Inzicht krijgen in de buyer journey

Via onze contentmarketing workshops krijg je inzicht in de buyer journey van de product-marktcombinatie waar jij je op richt. Met een duidelijk zicht op de persona’s, het besluitvormingsproces en de messaging kun je de kennis, kunde en ervaring van jouw organisatie vervolgens effectief in zetten om commerciële relaties te ontwikkelen.

Een workshop geeft een gemeenschappelijk geformuleerd antwoord op het volgende cluster van vragen:

Aan wie (doelgroep) moet wat (boodschap), via welk medium (webinars, seminars, portal, etc..) wanneer (fasering) gecommuniceerd worden met betrekking tot de investeringsvraagstukken in uw dienstverlening?