Wat jouw doelgroep wil weten, is wat er toe doet.

Wat jij wilt vertellen is niet belangrijk

Waarom contentmarketing?

Jij wilt jouw doelgroep bereiken. Maar nog beter is het als jouw doelgroep jóú weet te vinden. Vraag jij jezelf weleens af welke vragen jouw (potentiële) klant heeft? Met contentmarketing kies je bewust voor het bieden van informatie waar je doelgroep écht iets aan heeft. Dat betekent ook dat je alles wat daar niet aan bijdraagt dus bewust weglaat. Toedeloe, product reclamefolders! Hallo, antwoord op die ene prangende vraag die leeft bij je potentiële klant! Zo helpen we hem of haar verder in het aankooptraject. Interesseren door te informeren, dat is contentmarketing.

Waarom Heliview Online?

Wij van Heliview Online helpen organisaties om dat waar te maken: de échte intersse wekken van de doelgroep. Hoe? Met aansprekende content dus. De need-to-know insights of precies díe tips om de hete hangijzers waar heel jouw doelgroep mee worstelt, te tackelen. En last but not least: dankzij ons grote eigen netwerk van zakelijke contacten en media, weten we deze content onder de aandacht te brengen bij de juiste mensen. Van sparringpartner bij conceptontwikkeling tot de puntjes op de i in de uitvoering: Heliview Online kan in elke fase van jouw contentmarketingaanpak bijspringen. Of je ons nu wilt inschakelen voor een totaalaanpak of een los onderdeel van jullie contentmarketingstrategie.

Onze aanpak

01. Tegen wie hebben we het eigenlijk?

Met die vraag begint eigenlijk alles wat wij voor je kunnen doen. De buyer persona’s zijn degenen die we willen aanspreken. En dat niet alleen: ons doel is dat die zich echt aangesproken vóelen. Of het nu gaat om het genereren van leads, contentcreatie, of het opnemen van video’s op locatie: samen stemmen we af wie jullie willen bereiken en beraken. En ook wie dus niet interessant voor jullie zijn. 

02. Wat wil je vertellen? Wat wil je doelgroep weten?

Het is verleidelijk om vooral te zenden wat jij kwijt wilt. Maar hoe goed je content aanslaat, valt of staat met hoe graag je doelgroep deze wil lezen, kijken of delen.  We gaan uit van de vraag ”wat speelt er bij mijn buyer persona?” en zoeken samen waar de raakvlakken zijn met jouw product of dienst. Ook helpen wij je de juiste middelen en media te vinden om jouw doelgroep te bereiken.  

03. Puntjes op de i 

Of de redacteur nu voor je aan de slag gaat, de videospecialist of de campagnemanager: tijdens de uitvoerende fase houden wij je op de hoogte van de ontwikkelingen. Hoe vaak en hoe, ook dat bepaal jij samen met ons. Periodieke updates, rapportages of wekelijkse calls: wat jij maar wilt, je verliest nooit uit het oog hoe we ervoor staan. 

Onze klanten

zijn zeer uiteenlopende opdrachtgevers die één ding gemeen hebben: ze opereren allemaal in de zakelijke branche.

Samenwerken?